Riktigt stolt över mig själv

Jag gjorde det bra idag, var ute och gick en timme på "morgonen" och även 40min på kvällen. Totalt har jag fått ihop 11500steg idag! Har tvättat som en tok också, så livet rullar på. Måste bli bättre på maten bara, fast det är inte så enkelt när man går hemma och är rastlös. Måste köpa hem något nyttigt, är det en dålig idé att köpa hem nutrilett att ta mitt på dagen? Då får man i sig lite näring istället för knäckemackor. Har bestämt mig för att gå ut och gå mycket nu i alla fall, det är en skön och bra start som förbänner men inte är allt för ansträngande.

Dagens matintag:
Flingor med mjölk
3st Sportknäcke
1 limpmacka med mjukost
1 Grape
4 Pannkakor med socker
1 Litet russinpaket
1 kopp kaffe
2 koppar te


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0