Presentation

Jag är en tjej på 20år som har försökt att gå ner i vikt länge, som ni ser på bilderna och måtten nedan så har hon inte lyckats alls. Magen hänger, låren dallrar, men än har jag inte gett upp hoppet.
Tänkte börja blogga för att hålla koll på alla mina mått och skriva av mig lite, förhoppningsvis går det bättre då.
Mitt mål just nu är att träna så att jag går ner 5kilo till hockeysäsongen, målet ska vara klart 1september. Ett ganska rimligt mål för min del, hoppas jag klarar det! Vill även öka min kondition, så ni kommer få följa min kamp i spåret.

Jag har alltid varit stor, när jag var liten så förstod jag inte problemet, jag trodde jag var som alla andra. Men jag har för mig att det var i femman- sexan som jag verkligen insåg att jag var fet.
I sjuan- åttan bantade jag ner mig från 96kg till 82kg, som ni förstår har jag gått upp många utav dom kilorna. Men jag har  istället fått en annan sorts kropp utav min träning. Började träna hockey för ungefär tre år sedan och har även börjat träna lite fotboll på skoj nu.

Nu gäller det att vinna över mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0