Maten

Jag vågade ställa mig på vågen i morse, skakade nästan när jag skulle titta ner och se pilen ha svajjat upp. Förra gången jag vägde mig att jag gått upp från 90kg till 91.5kg. Och vet ni vad, pilen stannade på 91.5 i morse!!! Ska åka och köpa mig en digitalvåg idag så att jag lättare kan se exakt vikt!

Gårdagens matintag:

Nutrilletbar
2 Äpplen
Ost och skinksallad med melon och en smörgås (Åt bara halva salladen pga illamående)
Tonfisksallad (Isberg,majs,tomat,paprika, tonfisk och apetina ost)
En näve jordnötter
Färskpotatis och smörstekta kantareller
1 liten baguette


Åt väldigt mycket igår faktiskt men jag är fortfarande stolt över att jag inte alls äter lika mycket godis som förr. Då kunde det bli en jätte stor godispåse på helgerna och småäta hela veckorna. Nu blir jag mer sugen på riktig mat.

Kommentarer
Postat av: Angelica

det var inte alls mycket du åt igår! passa på att njuta av sommaren istället :)

2009-08-04 @ 08:38:14
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad skönt att slippa godissuget!

2009-08-04 @ 08:51:28
URL: http://hyresfemman.wordpress.com
Postat av: Katarina

Ja en digital är peppande att ha. Till och med 0.1kg ner är ju glädjande. Jag skulle aldrig klarat min viktminskning om jag inte haft den digitala....eller jo kanske..men det har varit och är jätte bra!

2009-08-04 @ 17:07:59
URL: http://njutavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0