En ruskigt bra dag!

Jag vågade gå ut i shorts, och nu menar jag inte träningsshorts utan citychorts! Tänk er att jag har visat mina lår utanför huset, även om det var lite härliga kärlekshandtag som svajade runt lite här och var så brydde jag mig inte. Var ute på promenad med en vän och det kändes så skönt att gå omkring och bara snacka skit och förbränna kalorier. Åt soppa till middag med TVÅ jävla mackor med ost på, hur nyttigt är det då?

Är så sugen på att festa, får bli en helkväll i helgen förhoppningsvis. Dans är ju bra förbränning, haha! Annars är skridskoåkning en bra förbränning, inte så mycket is ute tyvärr. haha

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Soffe

Hejsan!



Först o främst vill jag bara tala om hur glad jag är över att ha hittat din blogg:) Slåss även som du med dom envisa kilona:/ Lyckats att gå ner från 95kg (är 165cm lång) till 81 kg bara genom att träna. Dock blev jag arbetslös nu i maj och dessutom blivit fem kilo rikare:( Ska ta tag i de ordentligt nu så de inte bli ännu flera! Blev dessutom glad när jag såg dina bilder, tycker att du ser jättefin ut och det fick mej att tänka att "ja kanske e större än vad jag inbillar mej, med tanke på hur bra du ser ut?"

Kommer att fortsätta att följa bloggen:D Lycka till!



Kram

2009-07-16 @ 21:26:44
URL: http://sofiemelvold.blogg.se/
Postat av: Soffe

Tack:) glad Kör mycket kondition, älskar att springa på löpbandet! Å även lite crosstrainer och rodd ibland. Men jag har som regel att ALLTID köra minst 5 km på bandet. Borde väl egentligen styrketräna oxå men jag tycker de e rätt tråkigt fniss



Kram

2009-07-16 @ 21:49:16
URL: http://sofiemelvold.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja smala kan vara fula, precis som tjocka och tvärtom!

Blir sååå arg på dessa dumma kommentarer!



Vad duktig du är som varit ute och promenixat idag!



Kram

2009-07-16 @ 21:50:24
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja på måndag kör vi!!

2009-07-16 @ 22:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0