Nystart

Nu har jag äntligen börjar försöka ta mig ur träsket igen, har gått upp 5kg sen bilderna förra sommaren tror jag. Har inte brytt mig alls om vad jag stoppar i mig dom senaste månderna, men nu jävlar.

Frukost: 1 Nutrilett bar +vatten
Mellanmål: Frukt
Lunch: Matlåda
Mellanmål: Frukt
Middag: Sallad/ 1 Nutrilett bar/Shake
+Obegränsat med frukt och grönsaker.

Känns som om att det borde ge lite resultat, kan även unna mig lite gott ibland. Som igår åt jag lite godis, men gick på stan och svettades. Har tyvärr inte haft tid och ork att träna allt för mycket, men ikväll blir det en promenad med en vän =)

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag testade cambridge metoden som är som nutrilett men mer effektiv. Tappade 5kg på en vecka. Fick bort mitt sockerberoende och har nu börjat prommenera och äta minre potioner. :)

2009-07-02 @ 10:57:24
URL: http://annikaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0