Godiiis

Idag ska jag unna mig naturgodis på bion! Mums! Torkad frukt är så gott :D

Kommentarer
Postat av: NIKLAS

Skönt att höra att de går bra för dig också :)

Jo, Jul och Nyår är som värst :P



Jag tränar inte alls så mycket nu.

jag slutade ju på 67 kg som var mitt mål,

men kroppen fortsatte att gå ner till 65 kg.



Och efter det kom svininfluensan i 1 vecka som gjorde att jag gick ner till 63 kg.



så jag har inte tränat alls på länge.

och maten har jag inte alls varit lika noga med heller.



Jag har ätit chips och typ nån macka här och där på kvällarna, men vikten håller sig än..



Ska däremot försöka ge allt för att börja träna enbart styrka nu däremot.



Eftersom 20 kg på så kort tid gav till följ att skinnet inte händge med.



Du ser på någon bild jag lagt ut att det är väldigt elastiskt, måste försöka träna bort det.



Få lite mer muskler under där så skinnet blir normalt igen.

2009-11-22 @ 15:07:43
URL: http://niklasvikt.blogg.se/
Postat av: NIKLAS

sv: skönt med bio..

vilken film ska du titta på?

2009-11-22 @ 15:37:32
URL: http://niklasvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0