Bakis

Jag är så trött och seg! Blev fest igår, sov borta och kom hem nu på eftermiddagen. Hatar egentligen att sova borta då man bara blir segare. Men tog mig ut på en promenad till affären med Angelica för att köpa mig satsumas, physalis och pistagenötter. Kommer bara ligga och grisa i sängen ikvälll =)

Så idag har matintaget inte varit bra, yoghurt och te till frukost, kycklinggrytan från igår till middag och sen lite snacks på kvällen. =) I morgon ska jag skärpa mig och även promenera mera!


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Pysalis?! Vad är det?

Glöm inte att man måste få festa och lyxa till det med snacks ibland, bara man inte kommer in i gamla vanor!

2009-11-04 @ 23:02:47
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0