Förlåt!

Men jag har blivit en väldigt upptagen och stressad kvinna i mina bästa år, så jag har tyvärr inte tid att blogga längre.
Helgen bestod utav underbart sällskap, shopping, fest, tacos, McDonalds, kladdkaka, kinamat, chips och lite öl. Så jag kan inte direkt påstå att jag har varit nyttig. Men ska man vara onyttig så kan man ändå vara det på en och samma helg som Freddy så fint sa!

Detta har hänt, jag har missat träningen, förutom en timmes promenad igår pga plugg, fel på bilen. Idag blir det hockey Västerås-Leksand, i morgon börjar jag kören och så måste jag läsa min förbannade bok från 1830-talet.

Måste visa bild sen när jag har tid, på vad jag skruvade ihop igår. Blev riktigt bra i rummet kan jag säga! Och idag har jag tagit mig tid att beställa påslakanset från Ellos också. Riktigt snyggt!

Kan även uppdatera vikten med 89kg just nu, känns inge vidare men då har jag ändå ätit donken, kladdkaka och massa gott!! Så det finns en del att förbättra...

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag vet att det kan kännas tufft ibland, jag är i exakt samma situation som du. Men ju mer jag har läst din blogg, ju mer kan jag se din glöd. Du vill verkligen det här, precis som jag. Jag stöttar dig mer än gärna.

2009-09-20 @ 22:26:01
URL: http://nadjaruthstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0