Fredagsmys

Idag är det fredag, äntligen säger jag bara! Vågen stannade på 89kg, nu jävlar ska jag bannemig gå ner i vikt!

Åker till Leksand direkt efter jobbet idag, får bli en baguette i bilen inte så nyttigt men vad gör man inte? =) Ska bli så jävla gött att kika på hockey idag igen. Leksand vann ju över Västerås i onsdags, även om Leksand spelade rysligt dåligt. Hoppas på en bra uppvisning i Ejendals Arena ikväll!

Det enda jag gör så fort jag får en sekund över är att läsa min förbannade bok, som jag nästan har börjat tycka om nu när den snart är slut. Bara att börja på nästa som ska vara klar på tisdag sen.

Började i kören igår, var riktigt kul och jag kommer trivas suveränt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0