Konstigheter på kontoret

Tänkte berätta om en väldigt rolig sak som hände igår...

Jag fick ett mail utav receptionen om att jag hade fått ett paket som jag kunde hämta ut, och dit gick jag som ett frågetecken. Får ett paket från en leverantör som vi på ICA har avtal med, och förstår verkligen ingenting. Jag hade ju trots allt inte beställt någonting åt mig? Tar paketet under armen och går tillbaka till mitt skrivbord och inser att detta paket ska till en ICA butik. Som tur var så var det leverantören som hade missat att ändra leveransadressen och någonting som var ännu mera tur var att det bara var ungshandskar (eller vad det heter) som låg i paketet. Hur hade det sett ut om jag hade fått en hel butiksugn levererat till mig på kontoret? HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0