Tisdag

Nu är det andra dagen på min "utrensning" av kroppen, äter bara måltidsersättningar, vatten, frukt och te. Okej, jag var hos en vän och kollade på film igår så blev något glas cola och en piggelin men det gör inget! Jag har ju haft ont i magen några dagar, jag tror det kan beror på helt fel kost och en stressande mage. Så nu jävlar ska jag skärpa mig!

Ikväll ska jag till skolan, har pluggat allt jag ska förutom de sista 40sidorna på min detektivroman. Känner mig lite spänd inför första riktiga lektionen, förra gången hade vi ju bara intro. Så detta ska verkligen bli intressant.


Bild från när jag var i Jönköping!


Kommentarer
Postat av: frida

du var himla fin på den bilden:) lycka till med dina mål!

2009-09-23 @ 19:12:46
URL: http://fritts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0