Long time no see

Jag har efter min tid efter nutrilett mått väldigt konstigt. Samtidigt som jag skrattar och är lycklig så är det någonting inom mig som säger att allt är fel. Jag kan vissa kvällar komma hem och hetsäta, inte överdrivet mycket men jag gör det! Och ibland känner jag mig inte värd det och hamnar på toaletten..

Jag tror jag är stressad och orolig över att jag inte har något jobb om en månad, men jag vet att det kommer att lösa sig. Jag tar då och då valerina forte på kvällarna för att somna i tid och vara på jobbet tidigt, har faktiskt börjat tycka om tidiga mornar!

Idag ska jag ta mig till gymmet för första gången på länge, och jag vet att träningen kommer ge mig mer energi och styrka. Vill bli bra i ryggen också, men det tar tid! Akupunktur två gånger i veckan är det som gäller!

Har satt upp en lapp på kylskåpet: "Du klarar allt Therese" och så viktnedräkning till 69kg.

Kom igen nu alla!

Morgonens vikt: 78.6kg

Kommentarer
Postat av: Lisen

Låter inte roligt med att du inte riktigt mår bra.

Jag tänkte ändå fråga dig. Hur har nutrilett fungerat för dej? har du förlorat nån vikt?

Går man inte och är hungrig hela tiden med nutrilett?

har funderat på att köra nutrilett men vill liksom inte gå hungrig.

Vore supersnällt om du kunde tipsa om det är ngt att ha.



kram Lisen . Gillar din blogg som fan

2010-12-02 @ 09:02:37
URL: http://lisenlife.blogg.se/
Postat av: ELIN

Tänkte just fråga i princip samma frågor som "Lisen"! Jag har varit och köpt Nutrilett i dag men börjar fundera på hur många måltider man ska byta ut? Har du några tips? Och samma fråga - blir man inte hemskt hungrig med bara en shake?



KRAM

2010-12-02 @ 15:53:37
URL: http://lundgrenelin.blogg.se/
Postat av: BENITA

klart du grejar det här!

Postat av: Tapastjejen

Hej,



Vi verkar ha samma problem, dvs problem med ryggen (jag med nacken). Hur tränar du? Ifall du gör det? Behöver tips då jag inte kan springa eller köra spinning, dvs såna sporter som man sätter igång med och så bara "rinner kilona av en".



Kram,

tapastjejen

Postat av: Emma

Jag har också haft en motig period. Men tillsammans så grejar vi det! Pepp pepp!

2010-12-04 @ 22:16:16
URL: http://ilfart.se
Postat av: Becca

att sätta upp saker på kylen, speglen eller det första man ser på morgnarna är toppen för en, det hjälper mig något oerhört :)

2010-12-07 @ 14:33:12
URL: http://monkitonki.blogg.se/
Postat av: en hemlig

Vill verkligen rekommendera den här boken! Den har hjälpt mig otroligt mycket. Jag börjar lära mig hur jag ska äta för resten av livet. Att det inte handlar om vad utan hur man äter. Riktar sig till både anorektiker och hetsätare.



http://www.bokus.com/bok/9789163357091/mattillatet-praktisk-vagledning-for-dig-som-har-en-atstorning/

2010-12-07 @ 20:58:19
Postat av: Jenny

Det låter som du har bulimi... låter så sorgligt när du märker att det du gör inte fungerar (för du mår psykiskt dåligt), men ändå vägrar du ge upp att gå ner de sista 10 kg, låter inte friskt. Gör dig själv en tjänst och söka hjälp, du kommer ALDRIG ångra dig.

2010-12-10 @ 15:20:26
Postat av: ana

trist att du mår dåligt ,vet inte riktigt hur jag trillade in på din blogg,men tänkte ändå rekomendera dig dig att uppsöka en dietist på din vårdcentral,kanske skulle vara en idee och testa iaf

lycka till och hoppas att du snart mår bättre

2011-02-21 @ 18:49:07
URL: http://minus83kg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0