Det där med kärleken

Jag har träffat världens mest underbara kille som jag nu har varit tillsammans med i snart tre månader. Helt plötsligt träffade jag någon som jag verkligen kan vara mig själv med, och som tycker om mig för den jag är. Hur många år har jag egentligen inte gått omkring och tänkt att ingen kan tycka om en sån tjockis som mig? Att jag inte förtjänar någon som tycker om mig, för jag tycker ju inte ens om det jag själv ser i spegeln. Även om att jag vet innerst inne att han verkligen tycker om mig så dyker dessa gamla hjärnspöken upp ibland. "Du duger inte." "Jag förtjänar inte en sån här fin och snäll kille så som jag ser ut." Förhoppningsvis så lyckas jag hålla dessa spöken borta och att jag bara njuter och är mig själv. För kärleken är verkligen underbar! Och vem säger att jag inte förtjänar en snygging till pojkvän bara för att vågen visar några kilon mer?

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad otroligt duktig du är som gjort en sån bra start igen! :) Jag borde också ta tag i mitt döfläsk igen, men jag är såå lat. haha..



Och stort GRATTIS till kärleken! Klart att du är värd en fin och snäll kille! :)

2011-06-08 @ 22:20:33
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0