Irriterad!


Är så arg och irriterad på mitt knä, jag har troligen ett löparknä! Haft problem med det länge men brukar inte göra ont jämt. Men nu har jag spelat innebandy med jobbet i några månader och nu har knät gett upp! Trött på att inte kunna träna så som man själv vill. Räcker det inte med att min rygg gör så ont så att vissa dagar är en promenad skit jobbigt. Vill dra på mig löparjackan och ge mig ut i spåren igen!! Diskbuktning och löparknä, varför skulle just ja få dessa problemen!!!


Kommentarer
Postat av: J

Ut och ta en Powerwalk i stället ! :)

2012-01-20 @ 12:56:24
Postat av: Martina

åå lider med dig! :(

2012-01-21 @ 16:31:29
URL: http://getdressedforsuccess.blogg.se/
Postat av: Tiina

Jag vet hur du känner!! Har själv problem med löparknä men även ljumskar.. Tråkigt när man vill röra på sig.. Försök strecha ut den sidan ordentligt varje dag.. Bra för att mjuka upp :)

2012-01-23 @ 22:20:34
URL: http://tiiiiinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0