Mitt nya liv- för hundrade gången gillt.

Jag har äntligen flyttat och har börjat mitt såkallade nya liv igen. Tränade fredag-söndag på hockeyläger, så det blev 4timmar is och några timmar fyspass. Det tog bra kan jag säga er.
Ska införskaffa mig en våg här hemma och mäta mig i morgon, så nu börjas det på allvar!

Jag ska få bättre kondition, komma hem till nästa sommar och ha en så mycket snyggare kropp än vad jag har just nu. Jag har aldrig lyckats förut, vad får mig att lyckas denna gång? Jo, allt stöttande en sån här blogg kan ge mig, alla tankar nerskrivna och en riktig kämparglöd.
Höll faktiskt på att falla för trycket idag och mista tron på mig själv. Sen ringde jag pappa en liten stund och allt kändes lite bättre. Nu jävlar ska jag ge hundra för att ta en plats i a-laget!
Jag ser fram emot erat stöd!

Kommentarer
Postat av: emelie

råkade snubbla in på din blogg idag, älskar den !!! shit vilken inspiration du är !



2010-12-29 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0