Party like a RockStar!

30minuter på träningscykel, lite styrka och en lång skön bastu. Det var precis det som min kropp behövde idag, plus att jag har värmande linament på min ländrygg. Har ont!
Ska försöka orka städa och plugga idag också, jag brukar aldrig orka göra någonting längre. Känns som om att jag har gått och blivit riktigt jävla lat! Fast det har jag ju alltid varit...

Ska försöka hålla mig ifrån socker, tugga och jag ska utmana varandra lite! Inge chips, läsk, kakor, bullar, oboy, godis, inte ens lightprodukter. Hur fan ska jag klara mig utan cola??? Börjar i morgon och fortsätter fram till jul??



Kommentarer
Postat av: CaTTis

Gu va kul med utmaningar, det kan man behöva ibland! =) Kram

2009-11-16 @ 23:24:16
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0