Ibland är livet härligt

Livet leker just nu!

Har nått mitt andra delmål 85kg.
Har fått förlängt vikariat året ut.
Åker till London om 9dagar.
Har underbar familj och vänner som stöttar.


Sen finns det alltid saker som gör en nedstämd och panikslagen men det orkar jag inte tänka på just nu. Jag lever idag och i morgon är en annan dag! Sitter och dricker te och har precis duschat efter skön träning. Måste erkänna och säga att mina tricps gör ont, har kommit fram till att hantlarna borde åka fram en liten stund varje dag.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej therese! Ge mig din e.mail så ska jag se vad jag kan knåpa ihopa för London tips. Allt beror lite på vad man har för intresse oxå. Jag har åkt runder och fotat mkt klassiska platser och varit en riktig turist :) Sen blir det andra bullar när man bor här, då är det förbjudet att vara turistig, men ibland kan man inte låta bli i en stor, vakcer livlig stad som denna.

2009-10-28 @ 22:35:19
URL: http://linabina.blogg.se/
Postat av: Jenna

Vad härligt att du ska till London! Dit har jag velat åka länge nu... Kanske blir det en tripp till våren :)

2009-10-29 @ 09:32:49
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Positiv inställning gör det så mkt lättare!

Härligt med ännu ett nytt delmål som du klarat...=)

Du kryper närmre o närmre ju...=S

Jag ligger fortfarande på 82,4kg... jag kommer fan inte längre ner.. =(

2009-11-04 @ 16:06:26
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0