What doesn't kill you makes you stronger

Oerhört länge sedan jag skrev i bloggen, jag har varit sjuk så har inte kunnat tränat på två månader. Jag har mått psykiskt dåligt under denna perioden och ett tag tänkte jag ge upp precis allt. Men så en dag så hände något, jag fick lite energi och jag tog tag i livet igen!
Från och med i måndags så tränar med 5veckor med PT-Fia, detta ger mig grymt mycket Go! Tredje dagen idag och jag har träningsvärk men jag har ändå så pass mycket energi!! Jag har inte gråit på flera dagar och hoppet finns här. NU KÖR VI!

Måndagens vikt: 74,3kg




Kommentarer
Postat av: Karin FitnessochHälsa

härligt med träningsvärk och att du är frisk!!

2012-04-28 @ 16:21:09
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0