Nya utmaningar!

För att inte tappa suget på träning nu så har jag testat på nya träningsformer denna veckan. Började veckan med ett pass Core-Bosu, och igår testade jag på cirkelgym!
Idag ska jag testa på något riktigt annorlunda, PT utomhus! Det är en tjej som har börjat med ett nytt koncept här i Västerås. Utomhusträning i grupp utomhus eller personlig träning. Det kommer bli min första PT någonsin och jag ser fram emot det. Vi kommer att jobba med den egna kroppen och eventuellt några små redskap.

Kommentarer
Postat av: My

Tack för inspirationen! :)

2012-06-01 @ 09:50:59
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag skrev i din blogg för några månader sedan, efter att Jag hittade hit av en slump, när jag sökte på min egen vikt och längd! Vi vägde då exakt lika mycket och är lika långa! (74 kg någonting tror jag det var) Jag har sedan dess/ liksom då tränat nada och i morse vägde jag in på 60,4 kg!!!! Trodde aldrig att jag skulle väga det igen. Kan tilläggas att dan innan min dotter föddes vägde jag 103 kg!!! Det ända jag har gjort är att äta super strikt lågkolhydratskost! Mår bättre än någonsin! - 20kg på fem månader!!! Ett tips!

2012-06-01 @ 12:40:13
Postat av: Pernilla

sv: Do it! =D haha. Va är core bosu?

2012-06-01 @ 18:11:47
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/
Postat av: Petra

Vet inte om du är ett fan av jogg och löpning? Éftersom jag nyss hittat hit så har jag bara läst de senaste inläggen. Men ´jag kan tipsa dig att istället för de där 30-40 min promenaderna; ta en löprunda istället! I början var jag inget fan av löpning, tyckte det var jobbigt att gå ut, men nu Älskar jag det! Det ger en riktig kick, så ladda upp med någon bra musik och dra ut på en löprunda!Efter några gånger är du fast och vill ut varje dag! Efter bara 3 ggr hade jag sådan energi att jag värmde upp med 4,5 PW och sprang sedan samma runda med utfall uppför backe! Sjukt nöjd känner man sig efteråt och kan njuta med ett gott kvällsfika i soffan! Lycka till med träningen och hoppas du kanske kan hitta samma löparglädje som jag gjort!

2012-06-02 @ 23:57:24
Postat av: Erica

En PT-timme skulle jag verkligen vilja testa men har inte riktigt råd med det och då går rätt bra utan. När jag kör fast ska jag nog ta mig råd och gå iväg till en PT.

2012-06-03 @ 01:02:21
URL: http://ventrikelflimmer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0