Det börjar arta sig

Idag blev det en heldag i skolan, hem och äta mackaroner och köttfärsås. Min special med kidneybönor och broccoli i bara för att jag ska få i mig lite extra vitaminer och sånt där.
Efter det bar det av till fysträningen med laget. Blev en ganska lugn träning, mycket fokus på styrka. Först löpte vi och sedan en del övningar. Väldigt specifika övningar anpassade för hockeyspelare, vi lär inte se riktigt kloka ut när vi ska "åka skridskor" på vägen. Vi ska försöka härma skridskotekniken utanför isen för att få igång höfterna och jobba mycket med böjda knän.
Har för övrigt kommit upp i 11 950 steg idag, börjar bli riktigt bra det där! Låren är riktigt sega och i morgon blir det promenad med riktigt mycket stretching efteråt. Börjar kännas riktigt roligt att träna igen, är peppad som bara den! Men får inte ta i och satsa för hårt än utan måste hålla mig till mina promenader ett tag till, sen kan jag lägga till gym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0