Torsdags funderingar

Att vara fet innebär inte att man ska vara ful, jag anser att jag är riktigt söt. Får ofta höra att jag har underbara ögon och ett vackert leende. Men det är mitt ansikte det, resten utav kroppen är jag verkligen inte stolt över. Jo, bara om jag har klätt mig och sminkat mig så att det är till min fördel, döljer det stora och framhäver det vackra. Men det är inte alltid man träffar rätt på dom punkterna.
Har svårt för att träffa killar också, känner mig inte bekväm med mig själv. Och man måste ju älska sig själv innan man kan älska någon annan, eller hur? Så mitt steg är att börja älska mig själv så att jag för en gång skull kan gå in i ett förhållande med ärlighet. Visst blir jag kär lätt, men det är mer en förälskelse, kär i kärleken.
Jag vet att jag har en bra personlighet, glad och sprallig, lite flörtig skulle jag faktiskt vilja erkänna. Men har inte träffat mannen i mitt liv som tar mig för den jag är och hur jag ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0