Fällor!

Vi som vill gå ner i vikt, känner vi igen oss i det här? Bli en viktvinnare!


Kommentarer
Postat av: Mary

Man känner igen sig alltför väl, speciellt "allt-eller-inget"-tänket. SÅ känns det alltid, nu ska jag satsa så jäkla hårt och när man kört på ett tag så kraschar man bara. Irriterande. Jag tror att din så kallade svacka kan vara nyttig, man siktar in sig så himla mycket på resultaten på vågen, men glömmer lätt allt annat kring viktminskningen. Tänk på vilka fördelar de kommer föra med sig. Min morot har alltid varit kläder, att slippa gå runt i affärer och aldrig hitta något som passar. Och att kunna röra på mig så mycket lättare och bli friskare såklart.

2009-07-29 @ 13:02:22
URL: http://marym.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag väger 74 ca

2009-08-15 @ 16:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0