Föll för frestelsen

FAN, jag har ätit en massa onyttigt, jag föll för frestelsen!

Kom hem efter jobbet och cyklade till spåret (2,2km) och sprang så mycket jag orkade där, hem igen och var vrålhungrig. Ville göra kycklingklubbor men skulle ta för lång tid så lagade det till matlåda till morgondagen. Till middag idag frossade jag 4st chicken nuggets och en massa vitlöksbröd. Vilken nyttig tjej då, faaan. Nu har jag försökt kompensera mina äckliga matintag genom att äta en del vattenmelon.

Varför kan jag bara inte bita ihop och vara stark? Det är bara jag som kan göra så att jag blir smal, det är min kropp och ingen annan kan göra något åt det. Vill jag vara kvar i träsken eller?
Borde tvinga upp mig vid 06.00 i morgon och gå ut och gå, men jag är så sjukt morgontrött så det kommer aldrig att hända. Jag som var så glad i morse när jag såg att jag hade gått ner i vikt....

Kommentarer
Postat av: Louise Ewing

hej! jag ska tattuera mig om ungefär ett halvår men kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska tattuera in. har du några tips om vad du tycker är fint skriv gärna det i en kommentar till mig tack!

puss/ louise ewing.

2009-07-22 @ 19:18:23
URL: http://louiseewing.blogg.se/
Postat av: - H*

- jadu, det är inte öätt !

2009-07-22 @ 19:24:46
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Jenna

Om du bestämmer dig så kan du. Allt sitter i huvudet, bara du tror på att du ska greja det :)



SV. Tyckte oxå det gjorde riktigt ont i början, och det gick inte att ligga still. Vred och vände på mig oavbrutet, och då lyckades jag aldrig heller slappna av. Så jag antar att det är en vanesak, för nu lyckas jag faktiskt, och det gör inte ont längre.

2009-07-22 @ 20:46:21
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: mie

Hoppas jag kan glädja dig lite nu ... kommer med mitt viktväktarprat igen, hehe. Chicken nuggets är faktiskt inte så farligt. 4 Chicken nuggets är 4 points, vilket inte alls är mycket. Kan jämföra med lite annat så du ser, ca 1 kycklingfile är 4 point, 90 gram köttfärs (nötfärs 10%) är 3 point, en halv grillad kyckling med skinn 13 points utan skinn 6 points. Så du ser, nuggetsen va inte alls farliga! :) Brödet har jag ingen direkt koll på. Men nuggets går alldeles utmärkt att äta! Hoppas det peppade dig lite! :)

2009-07-23 @ 00:46:33
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: mie

jag skrev fel igår ang. kycklingfilén - man får äta hur mycket man vill för 3 points. Det är lax som är 4 points för en fileskiva, 125 typ.

2009-07-23 @ 11:35:40
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: MaryM

MEn shit, du cyklade och sprang ju en massa, det måste ju räknas in jättemycket. Bara man rör på sig så borde maten inte alls vara så ångestladdad sen, men det är klart att man har svårt att komma ifrån. Själv har jag ite varit ute i spåret på över en vecka...så jag tycker att du är sjukt duktig!

2009-07-23 @ 11:57:59
URL: http://marym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0