Grillspetts recept?

Idag är ingen bra dag, förhoppningsvis blir det bättre. Jobbar 8-13 idag och jag kunde verkligen inte sova igår kväll, plus att det var en del som ringde mig och störde min sömn. Så idag vill jag bara ligga ner i sängen och sova känns det som.
Ska åka och handla en massa nyttiga saker efter jobbet, ska även grilla. Blir nog en promenad också, måste ju röra på mig..

Usch, åt en tacotallrik igår, det var typ det nyttigaste dom hade på Power Meet, kände att korv och langos och hamburgare var ett dåligt alternativ. Plus en liten melon-rem blev det också, men gick en del iaf så lite gjorde man väll av med. Längtar tills man börjar få se lite resultat på vågen, bara att fortsätta att kämpa.

Vad är gott att ha på grillspett?

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Röd paprika, rödlök, chamoinjoner och... humm det är något mer... ja just ja! Kött och kyckling of course ;)

2009-07-05 @ 23:07:29
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0