Helgen som varit...

Så var helgen över snart, kanske inte har varit allt för nyttig men har ändå tänkt till lite.

I fredags åt jag middag och kikade på film med vännerna, blev en del godis men det var helt okej. Lördagen var jag till och med ut i spåret (2,2km) och körde lite intervaller. Efter det blev det hem till en kompis och ligga i poolen för att senare stressa för att fixa till oss. En kväll på krogen väntade och det blev riktigt trevligt. Kände mig tyvärr inte allt för vacker, men jag vågade visa benen utan leggings i klänning ett tag iaf!
Bäst var att jag inte fyllekäkade utan åt sallad på natten när jag kom hem till min vän jag skulle sova hos!

Idag är jag sliten som en gris och försöker undvika att äta en massa onyttiga saker, brukar alltid vilja ha pizza eller något annat flottigt, men det lutar åt en god lasagne! Har ätit en hel del vattenmelon idag!!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad snygg den rutiga skjortan är. :) Var kan man hitta en sån? Har så svårt att hitta snygga skjortor i min storlek, men jag anar att vi har ungefär samma.

2009-07-19 @ 19:02:00
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: minus10kilo

gud va du är söt :)

2009-07-20 @ 17:02:02
URL: http://10kilominus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0