Så var det söndag igen då...

Ja, jag hade ätit godis vid förra inlägget. Det kändes som om att jag hade förlorat allt men något sådant litet ska inte få mig att ge upp! Blev en tonfisksallad till lunch och grilladkyckling till middag. Plus att jag har varit ute på en promenad med en vän. Så lite bra har jag ju faktiskt varit idag.

Vet inte om det är med glädje eller sorg jag inser att det är måndag i morgon och jag ska väga mig, känns som om att jag har fuskat så otroligt mycket i helgen och att det inte har gett några som helst resultat. Får bli mera promenader denna veckan som kommer och inget godis tamejfan. Måste få bort mitt sötsug!

Kommentarer
Postat av: anne

duktig du är ;)

2009-07-05 @ 19:52:49
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0