Det går åt helvete

Det har gått åt helvete, jag har varit så riktigt nere och ätit massor med onyttigt på mindre än vecka och det har verkligen visat sig på vågen. Nu måste jag hitta ny energi och få bort alla onda tankar.

Jag har till och med sagt dessa orden till pappa när jag var som tröttast "Vad spelar det för roll efter allt slit, jag kommer ändå vara lika jävla fet hela livet så jag kan lika gärna gå upp flera kilon."

Jag vet inte vad som har tagit åt mig, jag är bara allmänt less på precis allt. Ser inte meningen i någonting längre...


Kommentarer
Postat av: Helena

Svackor kommer och går. Peppa genom att t.ex. lova dej en present för varje kilo? En ny tröja om 2 kilo och en ansiktsbehandling om 5? :)

2009-11-28 @ 11:48:18
URL: http://nerkommermanalltid.blogg.se/
Postat av: Jag klarar det

Usch, jag lider med dig. Jag känner likadant, och det är inte roligt. "Det spelar ingen roll ändå", typ.

2009-11-28 @ 13:36:59
URL: http://jagklarardet.blogg.se/
Postat av: NIKLAS

aj ja,

Ja det finns sånna tider också i viktnergångsperioden.



Som tur är hade jag min bror som pressade på mig ytterligare, och tack vare honom så fortsatte jag och nu är jag där jag är..



Ehhmm, Jag önskar dig all lycka med träning och vikten!



men försök och se framåt i tiden,

Försök att gå ner mellan 1-2 Kg i veckan eller liknande.



Och går inte det så försöker du byta taktik om det inte lyckas.



Jag har bytt träningstaktik 4 gånger innan jag hittade rätt metod för mig.



Jag och min brors sambo tränade samtidigt och lika mycket, men hon gick knappt ner i vikt alls!

Och ändå tränade vi lika mycket, men jag hittade liksom min metod som gick bäst ihop med min kropp och viktnergång.



Prova istället för att gå 1 timme och jogga 30 min eller trärtom! Hoppas du fått Något tips iallafall :(



Lycka Lycka till!!

Jag vet att du igentligen kan klara det!!

I belive in you!

2009-11-28 @ 17:36:48
URL: http://niklasvikt.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Nej Therese! Kom igen nu?!

Jag har också tappat de...=( Jag är några cm ifrån helvetet just nu känns det som..=( Jag orkar inte mer, jag vill inte ! Jag skall bara sitta hemma o käka massa äckligt gött... Och jag känner redan nu att jag mår illa...=/

2009-11-30 @ 16:45:39
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0