God Morgon!

Vaknade lite tidigt av mig själv idag, så har redan ätit en skål med vanilj yoghurt och crunch. Har funderingar på om jag ska vara kreativ och försöka mig på att baka nå scones och göra någon soppa idag.

Har fått en del frågor om vilken diet jag går på, och det är nog bara sunt förnuft. Jag har slutat äta pizza, hamburgare och annan skitmat. Äter inget godis, kakor osv, men visst har det slunkit ner någon bit då och då. Det går inte att säga nej till allt, men till mycket. Jag har även haft en del dagar då jag har ätit nutrilett måltidsersättningar. Det kan ha varit enbart en måltid eller en hel dag för att få igång på viktnedgången.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad duktig du är! :-)

Jag gick på GI-metoden några månader. Gick ner 18 kg på sex månader.

2009-11-21 @ 09:52:30
URL: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0