Mami <3

Idag fyller min mami 50år, jag har tyvärr ingen kontakt med henne längre..

Allt började för 3år sedan då min mamma började bli psykiskt sjuk, hon inbillade sig saker. Våran relation förstördes totalt och hon har varken kontakt med familjen eller släkten. Senast jag såg henne var på rättegången när jag anmälde henne för ofredande och olaga hot. Jag ville inte anmäla henne men tyvärr så fanns det inget alternativ då hoten blev så allvarliga och jag till slut gick omkring och var ständigt rädd.

Jag har gått vidare och jag känner mig starkare för varje dag, men vid vissa tillfällen blir jag påmind om allt som hände under den här tiden. Och nu när hon fyller år så vill jag vara där vid hennes sida.

Igår så hade vi en gruppkram i familjen och grät ut, vi har i alla fall varandra. Men mami, hon är själv och det är något som tar så hårt. Hur mår mami?? Jag vill bara veta att hon mår bra!



Kommentarer
Postat av: simone

SV Tack så mycket gumman :)



Usch, stackarn, psykiska sjukdomar är hemskt, om det ändå fanns ett botemedel :/

2009-11-04 @ 13:29:08
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Linnéa

jag tycker synd om er. men ni har iaf varandra! och Ann har det säkert bra där ute, jag hoppas det.



Jag tycker det är synd att snälla människor ska råka ut för någon elak sjukdom. det är inte rätt



pussar

2009-11-04 @ 20:33:24
URL: http://linypiny.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Usch, jag kan inte äns tänka mig vad du/ni gått igenom. Det måste vara tufft när man har sina mörka perioder i sitt liv... Vill du prata med någon du inte känner irl så lyssnar jag..=) Kram

2009-11-05 @ 18:55:50
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0