London Baby!

Jag ska till LONDON!
Idag bokade jag äntligen flygbiljetter till London 7-11november. Ska åka och hälsa på en kompis som pluggar där, jag är nervös inför att åka dit själv och i stort sett klara sig på egen hand i en ny storstad, har ju trots allt inte varit där innan.

Har dessvärre inte bokat något boende än, vet inte om jag ska satsa på att bo nära min vän som bor i utkanten eller om jag ska bo lite centralare. Sen måste det vara lite mera budget boende då min spargris inte är tjock. Har ni några bra tips på hotell?

Måste även komma på alla saker som man måste göra när man väl är där. Så kom med massor med galna turisttips på vad man ska göra i London för att uppleva staden på bästa sätt!
Någonting som jag måste göra är att åka till Notting Hill, det verkar så otroligt mysigt där och jag måste bara få uppleva det. Filmen är ju så otroligt bra!


Kommentarer
Postat av: Elin S

gött mos! Då är du ju hemma när jag åker till stockholm :D

2009-10-23 @ 06:49:59
URL: http://nogg.se/ellow
Postat av: L

2009-10-23 @ 12:43:17
Postat av: L + 100 kg

[email protected] :)

2009-10-23 @ 12:43:47
URL: http://tuggaa.blogg.se/
Postat av: Katarina

Åh London kan man åka till igen och igen och igen.

jag har varit där 7 ggr tror jag.

En musikal måste du gå på i West End. Och sedan kommer du inte ha något problem med att fylla dagarna.

Ett besök på loppisen som är utmed hela Portobello Road är också kul, (där går han förövrigt i filemn, när det ändrar årstier..om du minns det).



ha det så kul!

Och det är lätt att hitta och trevliga människor att fråga. DVS inga problem om du kommer ensam.

2009-10-23 @ 15:38:59
URL: http://njutavlivet.blogg.se/
Postat av: Sazzaa

Du måste ju gå på madame tussauds! :D

2009-10-24 @ 11:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0