Saknar hockeyn!

Helgerna ska alltid gå så fort! Förstår inte var tiden tar vägen?? Är nöjd över att jag har hållit mig borta från all bakis mat idag, ska bli spännande och se vad vågen står på i morgon =)

Har bara segat idag, var till Köping en sväng och kollade på brorsans hockeymatch som de förlorade.

Fick höra ett rykte om att det kanske ska starta ett nytt hockeytjejlag i Köping, tror ni att jag är sugen eller? Bara träna lite på skoj och inte känna press på sig. Jag längtar och verkligen HOPPAS!!!! Hockey är kärlek.

I have learned a million times
That a race ain't run until the racing been done
I'm victourious you better face down
Mine, the victory is mine

Kommentarer
Postat av: malin

Vi måste åka friåkning nån dag ;)

Duktig du är tjejen! Bara att kämpa på, så når du snart dina mål :)

2009-10-27 @ 10:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0