Fredag

Det regnar, det brukar vara mysigt, om man sitter invirad i en filt med tända ljus, te och en bra bok inte om man sitter på jobbet. Men har lite lunch just nu och tog fram ipoden och lyssnar på Kings of Leon, grymt jävla bra!

I like to dance all night
Summons the day
But that's how I play
Yeah that's how I play

I said who are you
Don't matter who you are
Just saw you dance all night
And dance all day

Ikväll händer väll ingenting, fortfarande förkyld och ingen ork att festa och härja. Bli min tredje helg i rad utan alkohol, visst är jag ganska grym? Men känner inget behov utav det heller så går inte miste om någonting.

Jag önskar att jag kom på vad jag vill göra med livet så jag slipper jobba på det här stället, jag är nog inte ens intresserad utav det så varför ens vara kvar? Jo, pengarna styr precis allt!

Kommentarer
Postat av: Erica - nertill77kg

Hej, jag vill bara meddela att jag har bytt blogg igen. Den förra krånglade så. Men nu har jag en där jag tänker stanna =)



Usch vad tråkigt att vara förkyld. Jag är ju det jag med och det är verkligen supertråkigt =( Krya på dig.

2009-09-04 @ 13:57:35
URL: http://nertillsjuttiosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0