Söndag

Igår var jag för första gången ute på krogen i Eskilstuna, gud så skoj jag hade det! Snygg i håret var jag också, tack Angelica!! Höll mig borta från fyllekäket och idag tänker jag bannemig fortsätta vara nyttig!

Plugga plugga plugga är det som gäller idag, ska även sitta framför tvn och kolla på hockey. Gud vad mitt liv är sååå roligt just nu, skulle bara kunna vara lite mera spontantid. Just nu bokar jag in varje sak jag vill göra för att få tiden att gå runt. Så borde det inte vara men får skylla mig själv, men kul är det!!

Har kommit fram till att jag någon dag i veckan ska köra enbart måltidsersättning, måste få rensa kroppen från allt äckligt.

Nej åter till boken "Stockholms detektiven" som är skriven utav Prince Pierre, första svenska kriminalromanen från 1893.


Kommentarer
Postat av: CaTTis

Får man inte se några bilder från utekvällen? E nyfiken på ditt hår..=9 kram

2009-09-20 @ 21:12:04
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0