Nya tag!

Idag är jag hemma från jobbet, är fortfarande sjuk men känner mig bättre. Vill bara bli frisk så jag kan börja träna! Är trött på precis allt just nu och jag har bestämt mig för att köra hårt med BANTNING! Jag trodde inte att jag skulle säga det själv men jag kommer köra med måltidsersättning ett tag, jag vet inte hur länge men jag vill gå ner i vikt just nu. Jag kommer tillåta mig själv att äta sallad på jobbet (tycker det är pinsamt med pulvermat). Jag får äta frukt och dricka te. Just ja, jag håller stenhårt i min sockeravvänjning och det har gått superbra!! =)
Dagens vikt : 80.2kg

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till! :)

2010-04-12 @ 11:45:42
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Wickie

Tack för din kommentar! Att vara flera är alltid bättre och lättare. Känner igen "pulver" fenomenet på jobbet. Jag kan gömma mig på mitt kontor som tur är men jag brukar också ta sallad eller något annat vettigt på jobbet. Tror också det är lättare att stå ut då! Kör inte för hårt med pulvret för då orkar nog inte kroppen bli frisk :(.

Krya på dig och lycka till!

Wickie!

2010-04-12 @ 23:08:43
URL: http://motmålet.blogg.se/
Postat av: Bantningspiller

nice blog

2010-09-20 @ 14:40:27
URL: http://www.thermapower.se
Postat av: Annencekide

The inform Cooper that they will exchange Stanton on digital cameras, camcorders. The three of them survive the plants revenge on humanity because finishing a best movies is only half the battle.

2012-10-19 @ 14:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0