Det där med kärleken...del2

Tack för alla era söta kommentarer!

Lite information om gårdagen. Jag var riktigt nervös, men mest för att klockan började ticka på och jag trodde att han skulle banga. Vi hade ändrat så att han skulle komma hem till mig och kolla på film.
Han är riktigt lätt att prata med, båda två är pratkvarnar och han stannade hos mig till väldigt sent igår. Sen vet jag inte riktigt hur allt gick igår egentligen. Kommer vi ses igen? Är vi bara vänner eller ska vi dejta? Ja ni vet alla dessa frågor som dyker upp i huvudet när man träffar någon. Men nu ska jag försöka att inte fundera så mkt!

Jag är bara så glad att jag vågade träffa honom! =)

Kommentarer
Postat av: Benita

Åh! Så pirrigt men roligt för dej :)



Krams

Postat av: Evalinn

Vad kul att det gick så bra, att ni hade trevligt! :-) Jag har en sambo nu, men det var inte alls någon självklarhet. Jag var singel ett par år innan, då jag kände ungefär som du och inte alls hade lust att träffa nån...men bra att du tar tag i det om du är less på att vara singel. Du kommer träffa nån, men det gäller att hålla ut och våga ta chanser!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0