Award!

Jag har fått en award från Thea!

Den som får awarden ska:
1. Kopiera awarden på sin blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!


1.
Jag var länge en pojkflicka som inte visste någonting alls om kläder och mode. På med hockeydressen så dög jag för dagen, jag grät ofta pga jag var stor och inte kunde ha snygga kläder som andra i min ålder. Det var när jag gick i trean på gymnasiet som jag äntligen började inse att man måste bry sig om vad man har på sig. Och nu finns det till och med högklackat och klänningar i min garderob!

2. Jag är livrädd för spindlar, hela jag börjar skaka och gråta och jag klarar dessvärre knappt av att döda dem. Det värsta är att vi bor nära en skog och på sommaren är det riktigt mycket spindlar!

3. Jag går ofta omkring och dagdrömmer om hur jag vill att mitt liv ska vara. "När jag är 25år så träffar jag en rik snygging i Hollywood och gifter oss" Det värsta är att när jag är ute och går så kan jag komma på mig själv med att gå och le och prata med mig själv. Undrar vad folk tycker om mig?

4. När jag var 13-14år vägde jag 96kg som mest, då gick jag med i ett viktminskningsprogram där delar utav kosten var måltidsersättningar. Jag gick totalt ner 12kg och helt plötsligt fick jag några procent mer självförtroende och satt inte längre bara hemma och ugglade.

5. Jag var KUNG på att sticka, brodera, knyppla, virka och andra handarbeten fram tills det att jag var 13år. Det var min mormor som lärde mig allt och tyvärr så gick hon bort när jag var 13år och då försvann mitt intresse. Jag har till och med varit med på syjönta med gamla pensionärer och jag trivdes!

6. Jag fyller snart 22år och bor fortfarande hemma med Pappa och brorsan. Jag tvättar inte mina kläder själv och skulle nog faktiskt knappt klara av det. Bodde ett tag i Jönköping och där fick jag såklart tvätta själv, alltså är jag en riktigt bortskämd tjej som är lat! Jag får även nästan all mat lagad åt mig hemma.

7. 2008 var jag med i Vårruset och lyckades för första gången i mitt liv att jogga 5km utan att gå! Det hela tog 35minuter har jag för mig och jag var riktigt stolt. Nu gäller det att komma igång igen och göra ännu bättre ifrån sig!



Jag nominerar er underbara tjejer!!

Cattis. jagklarardet, Jenny, Tuggaa, iicka, Sara, Linnea



Kommentarer
Postat av: iickaa

Svar: Ååh tack o tack :D Ska sätta igång på en gång :D Du är så duktig gumman =) Riktigt riktigt stolt över dig.

2010-01-27 @ 11:20:39
URL: http://iickaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu har du fått en av mig också. :)

2010-01-27 @ 20:41:30
URL: http://kanjagblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0