Ge mig lite kärlek

Jag skulle vilja ha en axel att gråta ut mot idag. Jag känner mig så liten och behöver bryta ihop för att sedan bygga upp mig och bli stark. jag behöver hitta motivationen att orka. Det känns som om att jag håller på att tappa precis allt. Det är så jobbigt att börja försöka se sig själv som en mindre person, och inspirera mig själv att vilja fortsätta. Jag är så otroligt rädd varje dag att jag inte ska klara av det, att jag kommer ge upp på vägen och vara tillbaka på ruta ett igen. Jag vill bara vara en stark person som är inspirerande och som klarar av att stå på sig själv. Jag vill träffa någon som tycker om mig för den jag är, jag vill sluta vara så otroligt osäker på mig själv.

Jag vill bara vara glad...

Kommentarer
Postat av: Jag klarar det

Styrkekram



Jag vet precis hur det känns. Jag har ingen axel tillgänglig, men vill du prata via msn eller så, så är det bara att höra av dig.

2010-03-14 @ 18:37:40
URL: http://jagklarardet.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gumman!! Du är verkligen inspirerande, det hoppas jag att du ska förstå!! Du verkar vara en helt underbar person så en vacker dag kommer du garanterat hitta en person som tycker om dig precis för att du är du! Ge inte upp, du har kommit så otroligt långt och jag är verkligen oerhört imponerad av dig! Det borde du också vara! Vissa dagar känns allt dock bara skit tyvärr, man behöver inte alltid vara stark... Hoppas du mår bättre i morgon! Tusen kramar!<3

2010-03-14 @ 18:45:00
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: marielle

Även den starkaste måste få visa sig svag ibland, man är inte mer än människa. Det kommer dagar i livet då allt verkligen känns skit, men man behöver de dagarna också för att uppskatta när allt verkligen är bra. Du är sjukt inspirerande och jag skulle vara glad om jag hade hälften av din motivation. Du är toksöt och verkar ha en underbar personlighet, bara du inser det själv först så kommer alla andra också att göra det. Så ge inte upp, vi vill ju inte att din drömprins ska gå miste om en så fin tjej. Du ska se att allt snart känns mycket bättre :) Kramar!

2010-03-14 @ 19:42:30
URL: http://motettlattareliv.blogg.se/
Postat av: marielle

Men absolut, och du ska veta att du verkligen inte är ensam med att känna så. De här känslorna är ju något som har byggts upp under tid,samma sak med kilona, så det är ju klart att det inte kommer att försvinna över en natt. Men du är på rätt väg och det kommer gå lättare och lättare. Du är så himla mycket starkare än du tror! :))

2010-03-14 @ 19:48:51
URL: http://motettlattareliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag menade det jag sa igår till dig Trex, tro på dig själv. Du är en helt underbar tjej. Vad äre för krongel med killar ? vart de nå igår kväll ? :/



Du inspirerar mig!

2010-03-14 @ 22:03:18
URL: http://honsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0