Gnaget schh schh

3 sköna poäng igår i Leksand. Det börjar verkligen likna någonting på isen just nu, det är ett helt lag.
Mäktigt när hela jävla Ejendals ställer sig upp och jublar i tredje perioden, jag ryser!
Åkte bussresa upp med Mälarmasarna och det är alltid lika roligt att umgås med likasinnade. Gott med öl var det igår också, efter att jag kommit hem från Leksand mötte jag upp gänget och gick på krogen. Ge mig en hemmafest!
Frågan är hur fan jag lyckades suga i mig runt 15öl? Iofs började jag kl11 på morgonen...
Kvällen slutade i tårar, känner mig sviken av en vän...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv :)

2010-03-28 @ 13:03:03
URL: http://honsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0