Måndag

Jag vet att jag är dålig på att blogga! Jobbade en dag idag, trött som bara den. Brukar man inte vara utvilad när man varit på semester? Har inte tränat på evigheter och äter en massa onyttigt. Men vad gör det om hundra år? Kan säga såhär, jag gick ner för Eiffeltornet och upp för Notre Dame (400trappsteg). Jag bodde i Montemarte och det är bara backar. Så mina joggingskor har varit kanon att ha i Paris, för gud så ont i vaderna jag har haft! Tyvärr har det blivit snabbmat, baguetter, godis och mycket alkohol. En flaska vin kan man i Paris köpa för 20kr och det är galet! Nu ska jag börja packa min väska som jag inte hunnit packa upp än för i morgon åker jag och Linn till Alanya för ännu mera fest och sol! Efter semestern blir det hårdkörning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0