Min fredag!

Igår skulle jag hem till mina vänner i Surahammar och kolla på film. Jag satte mig i min kära bil Berit, ja jag vet att jag har ett namn på min bil, och så mitt i skogen utav ingenstans blev jag stoppad utav polisen. Wiiie för första gången fick jag också stöta på farbror blå och blåsa lite.
När jag väl kom fram så var det soffhäng som gällde med Sazza och Linn. Tyvärr så kom jag på i bilen att jag inte ens hade fått i mig någon kvällsmat utan bara lite fil. Så jag dök uppriktigt sagt ner i chips och morotsskålen. Visst är jag nyttig? Som tur var hittade jag en nutrilettbar i min väska. Borde ha sådant i väskan oftare!
Kvällen slutade med att jag somnade framför Moulin Rouge filmen i Linns knä sen var det bara att åka hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0