Nyttiga snacks

Satt precis och funderade över varför jag har blivit så stor som jag faktiskt är. Kan inte direkt påstå att jag är själv om att vara det i familjen eller i släkten, men vet ändå att det är mitt eget fel.
Märkte ett tag när jag bodde hemifrån att det är allt godissug som är min största bov, och att jag småäter precis hela tiden. Direkt efter att man har ätit mat så ska det hela tiden finnas någonting att tugga på, spelar ingen roll om man redan mår illa.
Igår låg jag och kikade på film eftersom att jag inte mådde något vidare bra, och ville såklart ha någonting att äta till. Det blev lite rostade sojabönor och en grovmacka. Undrar om det verkligen kan vara nyttigt?

Jag kommer verkligen få kämpa på helgerna för att få bort suget, det är alltid då jag har unnat som mest.

Kanske ska man ta med sig lite grönsaker med dipp till min vän för att vara lite nyttig i helgen? Allt för att hålla fingrarna borta från chipsskålen!

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Tack och kämpa på du med. Vi klarar detta. ! :D

2009-07-07 @ 17:52:21
URL: http://jagvillintevaratjockmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0