Dagens middag 231 kcal!


Kommentarer
Postat av: Jenny

De där är riktigt smarriga!! :D (Jag har också kört nutrilett för ett tag sen...) En liten "varning" bara, tänk på att det är massor med socker i de där barsen så du inte går och blir sockerberoende :)

2010-04-12 @ 16:37:25
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sv: Jo det förstår jag! :) Vi har fått tipset att tugga på isbitar, dock är det väl inte riktigt min grej hehe ;) Nää första dietdagarna är riktigt jobbiga! Dock är jag rädd för att du kanske inte kommer in i ketonfasen (den fas där hungern försvinner och det känns som om man kan fortsätta med dieten i all evighet) om du äter annat också - enligt XV får man inte ens tugga tuggummi eftersom det stimulerar suget... Dock förstår ju jag också att du behöver äta vanlig mat också eftersom du tränar så mycket :)

2010-04-12 @ 16:52:27
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0