Kamomillte

Har haft ont i magen lite till och från så idag köpte jag Kamomillte från Friggs!



Kommentarer
Postat av: Fattie

Jag gillar inte te jag, men kaffe kan jag dricka tills jag nästan drunknar! :D



Svar: Jag tror inte man behöver vara smal för att ha samma tankar osv som jag har faktiskt... Var väldigt många som innan min operation undrade ifall jag var rädd för att gå ner i vikt, och jag förstod inte vad dom menade utan tyckte dom var helknasiga. Men nu förstår jag ju att de syftade på att övervikten just är "en sköld", ett sätt att känna sig trygg och skylla ifrån sig osv.



På ett sätt känns det som att jag var ofantligt seg med att inse detta själv,. alla andra verkade redan ha fattat det ju ;)



Jag tycker du är helt fantastisk och jag blir så glad och imponerad varenda gång du skriver att du varit och tränat osv! Ha en underbar dag och hoppas magen blir gladare av téet! <3

2010-02-03 @ 14:21:14
URL: http://tjockasmalajag.blogspot.com/
Postat av: My

Jag brukar dricka det med ingefära, teerna är goda iaf! :) Bra val!

2010-02-03 @ 14:40:55
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0