Måndag!

Jag har haft lite problem med att äta ordentligen och få rutiner i vardagen. Har även haft problem med magen ett tag och tänkte ta tag i maten genom att gå efter en kompis kostschema mån-fre. Helgen får man alltså äta precis vad man vill, men man bör ej svulla. Detta schemat ni ser nedanför är ungefär 1500kcal per dag.

Kostschema

Måltid 1.
250gram lättfil/yoghurt
30gram basmusli, cornflakes.
1 stekt/kokt ägg.

Måltid 2.
150gram keso.
1frukt 

Måltid 3.
Grönsaker.
120gram kyckling, kalkon, räkor, kassler.
200gram potatis. 

Måltid 4.
150gram Kesella.
50gram hallon/blåbär 

Måltid 5.
Grönsaker
120gram Nötkött, kotlett, lax.
40gram Pasta, bulgur, ris.

Måltid 6.
200gram yoghurt.
1 kokt/stekt ägg.

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

SV: Tack, ja nu jäklar är jag igång PÅ RIKTIGT och för alltid :D Haha kul att du såg mig på Grönan, jag har varit där två gånger i år så det var säkert jag! (Antingen i början av sommaren i sällskap med en tjej och två killar, eller för någon vecka sen när Dia Psalma var där :) Kändes lagom kul när mina lår var för tjocka för Pop Expressen..... :( Det gick att stänga bygeln om man tryckte som FAN, men för tjock var jag HUAA :( ).

2011-08-29 @ 08:14:48
URL: http://intelikatung.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Härligt att du tar tag i ätandet och få in det som rutin nu när vardagen sätter en på prov igen! =/



Sv: Ahh vikten står rätt stilla, men jag har minskat och lagt på mig en del muskler...så nu skiter jag i vad det står på vågen och kär mer på känsla...Magen vill jag fortfarande trimma till och bålen överhuvudtaget behövs stabiliseras och bli ännu starkare... Hur går det gör dig? Du har ju tappat galet mkt i vikt! Hejja dig T! =) Kram

2011-08-29 @ 10:01:51
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Sv: Precis...och gå efter foto och mätning, men framför allt känslan över att må bra! =) Usch då, varför mår du dåligt? Är det magen som inte är din vän just nu? Det är inte så att du är laktosintolerant? eller att du bör undvika potatis och pasta, bara det kan hjälpa faktiskt, just när det har med magen och göra. Men ahh, jag vet ju inte 100% hur du mår nu, men bara ett förslag! =) Kram

2011-08-29 @ 10:28:07
URL: http://cataztrof.blogg.se/
Postat av: Jenny

Härligt att du tar tag i kosten igen! Det där matschemat lät ju dessutom supersmarrigt ;) Kämpa på!! :D

2011-08-30 @ 07:58:43
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0